På skolens trivselsdag har eleverne først arbejdet med trivsel i klasserne, hvor de har talt om, hvordan man er en god klassekammerat, og hvordan alle kan føle sig trygge og inkluderede. Efterfølgende har eleverne deltaget i forskellige aktiviteter på tværs af klasserne, hvor samarbejde og fællesskab var i fokus.
Formålet med dagen er at styrke sammenholdet mellem eleverne og skabe en skole, hvor alle trives og har det godt.